Oglaševanje je danes postalo že prava mala umetnost. Oglaševalske agencije in podjetja se trudijo na vse pretege ustvarjati nove in nove oglaševalske kampanje. Tako lahko marsikje že vidimo tende, ki so postale oglaševalski pano. Skratka ideja je zelo preprosta. Trgovina oziroma gostinski obrat, kot je pivnica ali restavracija potrebuje tende, če želi v notranjosti obrata zagotoviti prijetno klimo. Toda tende niso poceni tende vedno predstavljajo strošek. Toda ta strošek lahko danes prenesete na oglaševalca, ki bi ga posamezno podjetje našlo.
Če se danes sprehodite po kakšnem večjem mestu boste hitro opazili v večini primerov gostinske obrate, ki imajo terase opremljene z oglaševalci. Oglaševalci se pojavijo na kozarcih, pladnjih, dežnikih, majicah, predpasnikih in da tudi tendah. V tem primeru lahko govorimo o comarketingu, ki poskrbi, da sta zadovoljna oba gostinski lokal in pa oglaševalec , ki ponuja kavo oziroma pivo ali priljubljeno gazirano pijačo. Ta način oglaševanja je danes zelo popularen, saj si gostilne pomagajo in prihranijo na strošku opremljanja in hkrati poskrbijo, da ljudje opazijo kaj se nahaja v njihovi ponudbi.
Toda tende lahko izkoristite tudi drugače. Če v prejšnjem primeru govorimo o comakrtingu, kjer nam oglaševalci pokrijejo del stroškov ali pa prejmemo njihovo opremo, katere sami ne bi izbrali, lahko v tem primeru govorimo o klasični prodaji oglasnega prostora. Oglaševalci kot so zavarovalnice in banke aktivno iščejo zanimive oglaševalske opcije za promocijo njihove blagovne znamke.
Toda kako začeti. Najprej je potrebno kontaktirati podjetje, ki se ukvarja z prodajo in montažo tend. Ko od njih prejmete predračun imate osnovo, na kateri lahko postavite ceno, za potencialnega oglaševalca. Vaše tende zdržijo seveda dlje kot eno leto, zato v tem primeru govorimo o oglaševanju za vsaj tri leta. Skratka to pomeni, da vaš strošek razdelite na tri leta in tak oglaševalski paket predstavite potencialni stranki. Če oziroma ko stranka potrdi oglaševanje imate vse kar ste si želeli. Kupili ste tende, ki ste jih želeli kupiti in strošek je pokril oglaševalec.